مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 01:352023-08-17سياسي

زهرا، دختر روشندل همدانی چگونه حافظ کل قرآن شد؟


زهرا زمانی وفادار، نوجوان روشندل حافظ کل قرآن در همدان است که با استعداد فوق العاده ای که دارد در مسابقات مختلف موفق به کسب رتبه های برتر شده است.

-  خبرگزاری فارس ـ همدان، شرایط زندگی در دنیای امروز به گونه ای است که حضور زنان و دختران در اجتماع اجتناب ناپذیر است ضمن اینکه بانوان، نزدیک به نیمی از نیروهای فعال و کارآمد جامعه را تشکیل می دهند.

از سویی در شرایطی که برخی مسائل و آسیب ها بیش از گذشته جامعه را درگیر کرده، توجه به تربیت قرآنی امری ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، به ویژه در بین دختران این مرز و بوم، موضوعی که هم موجب بالندگی و رشد جامعه است و هم امنیت آفرین.

تربیت قرآنی بیش از همه مهم توجه والدین است و صدالبته مادر، مقوله تربیت فرزندان به زمان انعقاد نطفه و حتی بر حسب برخی روایات به قبل از آن نیز برمی گردد و خداوند مسئولیت مهم تربیت را به مادران داده است از این رو یک مادر برای تربیت دینی و قرآنی فرزند خود باید افکار، اندیشه و بینش و رفتارش را براساس قرآن و آموزه های دینی تعالی ببخشد.

در اسلام هدف از تربیت دختران علاوه بر خودسازی و پرورش باورهای دینی، آشنایی آنان با مهارت ها و شیوه های درست و منطقی زندگی کردن است به گونه ای که باید دختران را از همان کودکی با این تفکر که مادران آینده هستند تربیت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا، دختر روشندل همدانی چگونه حافظ کل قرآن شد؟

زهرا، دختر روشندل همدانی چگونه حافظ کل قرآن شد؟