مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-31سياسي

مهارت آموزی جوانان عامل پیشگیری از آسیب ها


بیرجند_ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آموزش های فنی و حرفه ای گفت:اینکه انسانی را کارآموز و توانمند می سازید از بسیاری از ناکارآمدی ها و آسیب ها جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: موجودات دیگر مسیرشان و نیازهایشان و آنچه که برایش آفریده شده اند محدود است اما انسان اینگونه نبوده بلکه موجودی نامحدود بوده و دایره نیازش مشخص نیست.

وی تصریح کرد: خلقت انسان بر این اساس بوده و میلیون ها هنر وجود دارد که انسان به دنبال آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه موجودات دیگر نیاز به آموزش ندارند و امور محدود زندگی خود را می دانند، یادآور شد: اما انسان در جنبه های ذهنی خالی الذهن ساخته شده و در ابتدای خلقت هیچ چیز نمی داند و هنری ندارد.

عبادی ادامه داد: این صفحه لوح خالی ذهن انسان خودش نامحدود بودن را می رساند که نقص نبوده بلکه خود کمال بوده و ناشی از نامحدود بودن خلقت انسان است.

وی بیان داشت: انواع کمالات مربوط به موجود مستعدی همچون انسان بوده که به همین سبب خلیفته الله نامیده شده و در حدیث قدسی هم به مَثل خداوند از انسان تعبیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی جوانان عامل پیشگیری از آسیب ها

مهارت آموزی جوانان عامل پیشگیری از آسیب ها