مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-12سياسي

7 سوداگر چوب در دزفول دستگیر شد


هفت نفر از سوداگران چوب های جنگلی منطقه حفاظت شده و پارک ملی دز در هفته گذشته دستگیر شدند.

- یاسر رنجبر روز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هفت نفر از متخلفانی که با قلع و قمع درختان جنگلی و بیشه زارهای پارک ملی دز از این طریق انتفاع مالی غیرمجاز داشتند، با حمایت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول و همکاری نیروی دستگیر شدند و وسایل نقلیه، ابزار آلات و تمامی ادوات جرم آنها با دستور دادستان توقیف شد.

وی با بیان اینکه این متخلفان طی چند مرحله شناسایی و دستگیر شدند، افزود: تعدادی از متخلفان در یک مرحله طی گشت و کنترل های هفته جاری مأموران اجرایی اداره پارک ملی دز در حوزه استحفاظی مناطق تحت مدیریت خود دستگیر شدند.

سرپرست پارک ملی دز عنوان کرد: مأموران در جریان این عملیات در نقاطی از جنگل های منطقه که در معرض آسیب و دست درازی سوداگران چوب قرار داشتند، مستقر شده بودند.

رنجبر افزود: مأموران این یگان با کشیک های شبانه روزی نامنظم به منظور حصول نتیجه و برخورد با خاطیان، مسیرهای احتمالی منتهی به محل خرید چوب های غیرمجاز جنگلی را کنترل کردند که در این مأموریت نیز موفق به دستگیری چند متخلف دیگر شدند.

وی با بیان اینکه سرکرده سوداگران چوب نیز دستگیر شده است، گفت: در مورد دیگر، راننده خودروی حامل چوب های بریده شده با مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سوداگر چوب در دزفول دستگیر شد

7 سوداگر چوب در دزفول دستگیر شد