مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-07اقتصادي

برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب طرح های هادی گیلان


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب و بازنگری طرح هادی هفت روستا در قالب 5 طرح خبر داد و گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح های هادی روستایی ضرورت دارد.

- حامد دائمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پنجمین جلسه کمیته تصویب طرح های هادی 7 روستا در قالب 5 طرح برگزار شد.

وی افزود: طرح های هادی 7 روستا بررسی و 4 طرح هادی روستاهای فشتام و بیجاربنه شهرستان رشت، مجموعه روستایی لاکسار و سیاوی و روستای دوگور شهرستان صومعه سرا تصویب و طرح هادی مجموعه روستایی آق اولر و مریان شهرستان تالش جهت بررسی به جلسه آتی موکول شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: با اجرای طرح هادی روستاهای یاد شده 918 خانوار با جمعیتی افزون بر 2845 نفر جمعیت از خدمات این طرح ها بهره مند خواهند شد.

دائمی بر ضرورت مشارکت مردم در اجرای طرح های هادی روستایی تأکید کرد و گفت: در هنگام تهیه طرح های هادی، مشاوران موظف به اخذ نظرات، دیدگاه ها و خواسته های مردم هستند تا نیازهای اساسی متقاضیان بومی و ساکن در روستاها در بازنگری طرح های هادی روستایی تأمین گردد.

وی اضافه کرد: طرح هادی روستایی طرحی است که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تولیدی، تجاری، کشاورزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب طرح های هادی گیلان

برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب طرح های هادی گیلان