مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-23ورزشي

ذوب آهن برای قهرمانی تیم می بندد


با حمایت مدیرعامل باشگاه شک نکنید که برای دفاع از اعتبار باشگاه ذوب آهن به عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیمان صداقت نیا مدیر فنی تیم بسکتبال باشگاه ذوب آهن اصفهان در ارتباط با حضور تیم بسکتبال ذوب آهن در فصل آتی لیگ باشگاه های کشور اظهار داشت: در نشست صمیمانه ای که  با نکیسا مدیرعامل باشگاه داشتیم ایشان حمایت کامل خود را از تشکیل تیمی قوی و در شأن نام بلند ذوب آهن اعلام کرد؛ با دستور و نظر مساعد ایشان قطعاً امسال تیم مدعی عنوان قهرمانی خواهیم داشت.

وی افزود: در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری خواهیم کرد و با توجه به این که فصل نقل وانتقالات بسکتبال تا انتهای مردادماه است پس از انتخاب سرمربی با نظر ایشان نسبت به انتخاب بازیکن اقدام خواهیم کرد.

صداقت نیا تصریح کرد: سعی ما این است که تیمی متشکل از بازیکنان جوان، باانگیزه و باتجربه ببندیم و قطعاً بازیکن خارجی نیز به ترکیب تیم اضافه خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب آهن ضمن تشکر از حمایت های هواداران ذوب آهن خاطرنشان کرد: به آن ها اطمینان می دهم که تیم ذوب آهن امسال تیمی با ثبات، بدون حاشیه و مدعی قهرمانی خواهد بود؛ امسال سال بسیار خوبی برای بسکتبال ذوب آهن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن برای قهرمانی تیم می بندد

ذوب آهن برای قهرمانی تیم می بندد