مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-25سياسي

خلیج فارس خانه ملت ایران است و جایی برای دشمن نیست


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: خلیج فارس خانه ملت ایران است و جایی برای دشمن درآن برای توطئه و زیاده خواهی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد مارانی شامگاه دوشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی اجتماعی استان هرمزگان بر ضرورت اشراف فرهنگی در عرصه های مختلف و جدی گرفتن مسأله تبیین به عنوان اصلی اساسی در جامعه برای بیداری ذهن و مقابله با جریانات مسموم فکری تأکید کرد و عنوان داشت: دشمنان در زمینه های مختلف به دنبال انحراف اذهان جامعه ما هستند و نقش فعالان فرهنگی در این زمینه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اهمیت فراوانی دارد.

وی با تصریح بر این که موضوع شبیخون فرهنگی و تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ها پیش در این زمینه بیانگر شناخت دقیق دشمن و اهداف او از سوی فرماندهی معظم کل قوا است، افزود: دوراندیشی حکیمانه ایشان در زمینه این مسائل و بیان هشدار در این باره از جمله موضوعاتی است که باید تک تک فعالان فرهنگی و اجتماعی به طور دغدغه مندانه ای بر آن متمرکز و بر تحقق آن تلاش کنند.

سردار مارانی از خلیج فارس به عنوان خانه ملت ایران یاد کرد و بیان داشت: توان ایجاد امنیت پایدار در این منطقه از سوی ایران و دیگر کشورهای پیرامونی آن وجود دارد اما دشمنان در سال های متمادی با هدف تأمین منافع اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس خانه ملت ایران است و جایی برای دشمن نیست

خلیج فارس خانه ملت ایران است و جایی برای دشمن نیست