مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-12اقتصادي

ساخت و ساز در اصفهان نیازمند استعلام فرونشست


مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پدیده فرونشست به معنای توقف ساخت و ساز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تامین مسکن در برنامه 4 ساله استان اصفهان اظهار داشت: مقرر شدبرای ساخت 183 هزار واحد مسکن شهری زمین تامین شود، از این تعداد 20 هزار واحد استیجاری و 40 هزار واحد روستایی است که تا پایان دولت این مهم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: حدود 34 هزار بازآفرینی داخل شهری و 45 هزار بخش خصوصی وجود دارد که تسهیلات در اختیار آنها قرارداده می شود، از 148 هزار نفری که حائز دریافت تسهیلات هستند و برای100 هزار نفر تامین اعتبار شده است.

قاری قرآن با اشاره به اینکه تامین زمین از وظایف اصلی این اداره است، گفت: برای تامین زمین چند روش وجود دارد  اول زمین های دولتی چسبیده به شهرها را الحاق کنیم و در قالب شهرک مورد استفاده قرار گیرد، دوم اینکه زمین مازاد دستگاه ها دولتی و استفاده از زمین بخش های خصوصی در این مسیر بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطر نشان کرد:  اداره نظام مهندسی یک اداره غیر انتفاعی است و وظیفه نظارتی آن بر عهده اداره راه و شهرسازی است تا ضوابط ابلاغ شده به شهرداری ها را درست اجرا کنند و کنترل می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز در اصفهان نیازمند استعلام فرونشست

ساخت و ساز در اصفهان نیازمند استعلام فرونشست