موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-06بين الملل

ساقط شدن پهپاد در نزدیکی مسکو/حملات شبانه روسیه به پایگاه های اوکراین


بنا بر اعلام شهردار مسکو، یک پهپاد امروز (یکشنبه) تلاش کرد به مسکو نفوذ کند که در نزدیکی آن منهدم شد و وزارت دفاع روسیه نیز گفته است که نیروهایش شامگاه شنبه به پایگاه های هوایی نظامی در مناطق خملنیتسکی و ریونه در غرب اوکراین حمله کرده و «همه اهداف» را هدف حمله قرار دادند.

- بنا بر اعلام شهردار مسکو، یک پهپاد امروز (یکشنبه) تلاش کرد به مسکو نفوذ کند که در نزدیکی آن منهدم شد و وزارت دفاع روسیه نیز گفته است که نیروهایش شامگاه شنبه به پایگاه های هوایی نظامی در مناطق خملنیتسکی و ریونه در غرب اوکراین حمله کرده و همه اهداف را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه گاردین، سرگیی سوبیانین، شهردار مسکو در تلگرام نوشت: امروز حوالی ساعت 11:00 به وقت محلی تلاش یک پهپاد برای نفوذ به مسکو ناکام گذاشته شد و توسط نیروهای پدافند هوایی منهدم شد.

فرودگاه ونوکوو مسکو محدودیت هایی کوتاهی را برای ورود و خروج هواپیماها اعمال کرده و برخی از پروازها را به دلایل امنیتی از ساعت 10:26 به وقت محلی به سایر فرودگاه های شهر تغییر داد.

با این حال، محدودیت ها در ساعت 11:55 به وقت محلی برداشته شد.

در 30 ژوییه، هواپیماهای بدون سرنشین به نماهای دو برج اداری در مرکز تجاری مسکو-سیتی برخورد کردند و خسارت جزیی به بار آوردند و این حملات تلفاتی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساقط شدن پهپاد در نزدیکی مسکو/حملات شبانه روسیه به پایگاه های اوکراین

ساقط شدن پهپاد در نزدیکی مسکو/حملات شبانه روسیه به پایگاه های اوکراین