مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-15اجتماعي

برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در خرمشهر و مرز شلمچه


معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، گفت: هماهنگی های لازم برای برپایی موکب احمدبن موسی (ع) در خرمشهر و نقطه مرزی شلمچه انجام شده است.

- ایسنا/فارس معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، گفت: هماهنگی های لازم برای برپایی موکب احمدبن موسی (ع) در خرمشهر و نقطه مرزی شلمچه انجام شده است.

غلامرضا غلامی در جلسه ای با حضور مسئولان استان خوزستان، گفت: هماهنگی های لازم برای اعزام خودروهای سبک و سنگین شهرداری شیراز به خرمشهر به عنوان نماد مقاومت ایران و محل عبور زائرین اربعین انجام شده تا با همیاری شهرداری، این شهر و محور مرزی آماده پذیرایی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، غلامی خاطرنشان کرد که حضور خادمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از سومین حرم اهل بیت(ع) در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین، افتخاری بزرگ محسوب می شود.

غلامی گفت: هماهنگی پیرو آماده سازی این محور جهت پذیرایی و اسکان زائران در موضوعات و ابعاد مختلف شامل اسکان زوار و ارائه خدمات بهداشتی در گلوگاه پایانه مرزی انجام شده است.

معاون شهرداری شیراز همچنین از اعزام نخستین کاروان خادمین موکب احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری به مرز شلمچه برای برپایی موکب در آن منطقه و خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در هفته جاری خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در خرمشهر و مرز شلمچه

برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در خرمشهر و مرز شلمچه