مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-04ورزشي

افتخار آفرینی تیم بسکتبال دانش آموزان ابتدایی هرمزگان


تیم بسکتبال مقطع ابتدایی پسران هرمزگان مقام سوم کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان امروز از کسب مقام سوم تیم بسکتبال مقطع ابتدایی دانش آموزان هرمزگان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور خبر داد.

قویدل با اعلام این خبر افزود: تیم بسکتبال مقطع ابتدایی پسران هرمزگان در گروه اول مسابقات با تیم های مازندران ،شهرستان های تهران و خراسان رضوی هم گروه شد و توانست با کسب دو برد مقابل تیم های مازندران و شهرستان های تهران و قبول شکست برابر تیم خراسان رضوی به عنوان تیم دوم از مرحله گروهی عبور کند و به جمع 16تیم صعود کننده از مرحله گروهی بپیوندد.

وی در ادامه در مرحله یک هشتم مسابقات به مصاف تیم بسکتبال قم رفته و توانست با نتیجه 39بر32 حریف را شکست و به مرحله یک چهارم نهایی صعود نماید و در این مرحله از مسابقات به مصاف تیم گلستان رفت و موفق شد با نتیجه 45بر 39این تیم را با شکست بدرقه و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

تیم بسکتبال دانش آموزی استان در مرحله پایانی به مصاف تیم بسکتبال خراسان رضوی رفت و نتیجه را به حریف واگذار وبه مقام سوم مشترک رسید .

محمد قویدل خاطرنشان کرد: امیدواریم کسب رتبه سوم کشور باعث انگیزه و امیدواری در بین جامعه ورزش دانش آموزی استان و نوید بخش موفقیت های بزرگت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار آفرینی تیم بسکتبال دانش آموزان ابتدایی هرمزگان

افتخار آفرینی تیم بسکتبال دانش آموزان ابتدایی هرمزگان