مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-14حوادث

دستگیری سارق داروهای کمیاب 60 میلیاردی در مشهد


رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده سرقت داروهای کمیاب به ارزش تقریبی60 میلیارد ریال در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر سرقت از داروخانه ای در یکی از مناطق شهر مشهد، با توجه به اهمیت موضوع طرح ویژه ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی در شهر مشهد قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اظهارات مالک داروخانه نشان می داد مقادیری از داروهای کمیاب داروخانه به سرقت رفته است.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با پیگیری علمی پرونده، رد پای فردی که با داروخانه در ارتباط بود را پیدا کردند و هنگامی که او قصد خروج از محل داشت را وارد عمل شدند و در بازرسی های اولیه مقداری داروی کمیاب از این فرد و همچنین خودرویش کشف شد.

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: متهم در برابر شواهد موجود و در اظهارات اولیه خود به سرقت با سوء استفاده از اعتماد مالک داروخانه از مدت یک سال و نیم قبل تاکنون اعتراف کرد.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، خانه متهم مورد بازرسی قرار گرفت و پلیس 95 عدد انواع سرم به همراه تعداد زیادی از داروهای گران قیمت و کمیاب کشف کرد و متهم اعتراف کرد داروهای مسروقه را در بازار آزاد به فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق داروهای کمیاب 60 میلیاردی در مشهد

دستگیری سارق داروهای کمیاب 60 میلیاردی در مشهد