مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:102023-07-30سياسي

عصبانیت ارگان سازمان سیا از یک حکم قضایی


علاوه بر ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا، بی بی سی فارسی، اینترنشنال و سحام نیوز- ارگان اعضای فراری جریان فتنه- نیز از اعلام خبر محکومیت مدیر مسئول روزنامه اعتماد، - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* عصبانیت ارگان سازمان سیا از یک حکم قضایی رادیوفردا -ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا- در مطلبی نوشت: روزنامه اعتماد، چاپ تهران، روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که دستگاه قضایی ایران مدیرمسئول این روزنامه اصلاح طلب را به یک سال محرومیت از هر نوع فعالیت مطبوعاتی محروم کرده است.

این گزارش می گوید که بهروز بهزادی بر سر پرونده شکایت قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران در شعبه 9 کیفری 1 تهران محاکمه شده است.

حکم اولیه این پرونده اوایل خرداد ماه صادر شد که بر اساس آن آقای بهزادی به شش ماه حبس تعزیری و پرداخت 15 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده بود.

روزنامه اعتماد می گوید که اما دادگاه در نهایت با استفاده از اختیارات برآمده از تبصره ماده 35 قانون مطبوعات، مجازات حبس بهروز بهزادی را به محرومیت از هر نوع مسئولیت مطبوعاتی به مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت ارگان سازمان سیا از یک حکم قضایی

عصبانیت ارگان سازمان سیا از یک حکم قضایی