مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-21سياسي

پیگیر رفع کامل مشکلات زیرساختی سرویس بهداشتی های مرز مهران هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد نصرتی به همراه مهدی صالحی شهردار منطقه 2 ضمن دیدار با امام جمعه و استاندار ایلام، - مدیر بازرسی شهرداری منطقه 2 با حضور در مرز مهران، آخرین وضعیت این مرز را در حوزه خدمات شهری بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد نصرتی به همراه مهدی صالحی شهردار منطقه 2 ضمن دیدار با امام جمعه و استاندار ایلام، گزارشی از فعالیت های و اقدامات صورت گرفته شهرداری در مرز مهران و چگونگی ادامه فعالیت ها ارائه کردند.

نصرتی همچنین از دیدار با فرمانده گذرگاه مرزی زرباطیه (مهران) و پیگیری برای رفع مشکلات و موانع موجود خبر داد و گفت: بیشترین مشکل مشاهده شده در این بازدید قطعی مکرر آب و برق سرویس های بهداشتی در مرز مهران است که با هماهنگی های صورت گرفته آب تانکر ها تامین شده و قطعی برق نیز کاهش یافته است و تلاش می کنیم مشکلات زیرساختی کاملا رفع شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 68 چشمه سرویس بهداشتی در مرز مهران وجود دارد، افزود: شهرداری منطقه 2 با استقرار 80 نفر نیروی خدماتی، به صورت 24 ساعته (در 6 شیفت سه ساعته) مسئولیت نظافت سرویس های بهداشتی و 154 هزار متر مربع از محدوده مرزی مهران را بر عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع کامل مشکلات زیرساختی سرویس بهداشتی های مرز مهران هستیم

پیگیر رفع کامل مشکلات زیرساختی سرویس بهداشتی های مرز مهران هستیم