مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-16سياسي

ساوه نسبت به میانگین کشوری از مساجد کافی برخوردار نیست


رییس شورای رقابت فرهنگ عمومی شهرستان ساوه با بیان اینکه ساوه نسبت به میانگین کشوری از مساجد کافی برخوردار نیست، گفت: ارکان مساجد باید به دست هم بدهند تا بهترین اتفاقات در ابعاد گوناگون در جامعه رقم بخورد و مسجد را کانونی برای اقدامات فرهنگی قرار دهیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان ساوه گفت: پرهیز و اجتناب از معصیت وظیفه همه ماست و باید به این معنا باشد که انسان در یک طرف و گناه در طرف دیگر باشد تا معنی واقعی دوری از گناه محقق گردد.

وی افزود: همه ما باید در گفتار و رفتار خود مراقبت کنیم چراکه ممکن است حتی با یک حرف آبروی افراد را نشانه بگیریم پس مهمترین گام برای جلوگیری از معصیت، مراقبت از گفتار و رفتار است.

رییس شورای رقابت فرهنگ عمومی شهرستان ساوه با اشاره به فرارسیدن هفته جهانی مسجد نیز گفت: آمار موجود از مساجد کشور به ازای هر هزار نفر یک مسجد است در حالیکه استاندارد تعریف شده آن هر 500 نفر یک مسجد می باشد.

وی با بیان اینکه ساوه نسبت به میانگین کشوری از مساجد کافی برخوردار نیست، گفت: ارکان مساجد باید به دست هم بدهند تا بهترین اتفاقات در ابعاد گوناگون در جامعه رقم بخورد و مسجد را کانونی برای اقدامات فرهنگی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه نسبت به میانگین کشوری از مساجد کافی برخوردار نیست

ساوه نسبت به میانگین کشوری از مساجد کافی برخوردار نیست