مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-21اقتصادي

مرکز هنرهای خلاق و صنایع فاخر استان مرکزی راه اندازی می شود


رییس پارک علم و فناروی استان مرکزی با اشاره به حضور افراد نوآور، صاحب سبک و هنرمند در پارک علم و فناوری استان مرکزی، از راه اندازی مرکز هنرهای خلاق و صنایع فاخر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز طی نشستی زمینه های همکاری و هم افزایی بین پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان مرکزی در راستای توسعه زیست بوم فناوری استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

رییس پارک علم و فناروی استان مرکزی در این نشست اظهار داشت: افزایش همکاری پارک علم و فناوری استان مرکزی، دستگاه های اجرایی و جامعه صنعت استان نقش بسزایی در توسعه زیست بوم فناوری استان خواهد داشت.

محمدعلی داستان با اشاره به حضور افراد نوآور، صاحب سبک و هنرمند در پارک علم و فناوری استان مرکزی، از راه اندازی مرکز هنرهای خلاق و صنایع فاخر استان خبر داد.

وی ارتباط نزدیک با دانشگاه های سطح استان و بنیاد نخبگان را فتح بابی برای معرفی حمایت های پارک دانست و گفت: یکی از طرح های پارک برای ارتباط با نخبگان و اساتید دانشگاهی طرح صبحانه فناوری است که در این طرح ظرفیت ها و حمایت های پارک از جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید بازگو خواهد شد.

داستان نقش پارک در تحول و نوآوری در تولید را تاثیرگذار دانست و گفت: یک ایده فناور و نو می تواند با حمایت های پارک و حضور در فضای به روز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز هنرهای خلاق و صنایع فاخر استان مرکزی راه اندازی می شود

مرکز هنرهای خلاق و صنایع فاخر استان مرکزی راه اندازی می شود