مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-09سياسي

گسترش عدالت اجتماعی در گرو استقلال خبرنگاران و وکلا است


رییس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه خبرنگاران و وکلا باید از استقلال برخوردار باشند، گفت: ویژگی یک جامعه رو به رشد این است که در آن خبرنگاران از امنیت برخوردار باشند تا بتوانند مسئولیت آگاهی بخشی در راستای گسترش عدالت اجتماعی را به انجام برسانند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه خبرنگاران و وکلا باید از استقلال برخوردار باشند، گفت: ویژگی یک جامعه رو به رشد این است که در آن خبرنگاران از امنیت برخوردار باشند تا بتوانند مسئولیت آگاهی بخشی در راستای گسترش عدالت اجتماعی را به انجام برسانند.

علی قاسمی، در نشستی که به مناسبت 17 مردادماه، روز خبرنگار برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز، اظهار کرد: رسالت ما همچون خبرنگاران شفاف سازی و دفاع از حقوق آحاد مردم و ایفای مسئولیت های اجتماعی است و خود را هم مسیر خبرنگاران می دانیم.

وی افزود: خبرنگاران در مسیر فساد ستیزی، اطلاع رسانی و شفاف سازی گام برمی دارند و در این راه امنیت شغلی، جانی و معیشتی خود را فدا می کنند.

ویژگی یک جامعه رو به رشد این است که در آن خبرنگاران از امنیت برخوردار باشند تا بتوانند در سایه آن مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش عدالت اجتماعی در گرو استقلال خبرنگاران و وکلا است

گسترش عدالت اجتماعی در گرو استقلال خبرنگاران و وکلا است