مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-09بين الملل

کوهن: آمریکا دفاع از عربستان در برابر تهدید هسته ای ایران را تضمین کند


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مقاله ای با تکرار ادعاهایش علیه برنامه هسته ای ایران، گفت که آمریکا باید در مذاکرات برقراری روابط دیپلماتیک میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به ریاض تضمین بدهد که در قبال «تهدید هسته ای ایران» از آن دفاع خواهد کرد.

- وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مقاله ای با تکرار ادعاهایش علیه برنامه هسته ای ایران، گفت که آمریکا باید در مذاکرات برقراری روابط دیپلماتیک میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به ریاض تضمین بدهد که در قبال تهدید هسته ای ایران از آن دفاع خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت، الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مقاله ای در روزنامه وال استریت ژورنال با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران گفت که آمریکا باید به عنوان بخشی از توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی تضمین بدهد که در قبال آنچه حمله هسته ای ایران تلقی کرد، از آن دفاع می کند.

مقاله کوهن در بحبوحه تلاش های آمریکا برای برقراری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تل آویو منتشر شد.

عربستان سعودی خواستار امتیازات متعددی، از جمله ایجاد یک برنامه صلح آمیز هسته ای شده است که نگرانی هایی را در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهن: آمریکا دفاع از عربستان در برابر تهدید هسته ای ایران را تضمین کند

کوهن: آمریکا دفاع از عربستان در برابر تهدید هسته ای ایران را تضمین کند