مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-14سياسي

برخورد قضایی با گرانفروشان بلیط اربعین


رییس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رییس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالجلال ای ری در تشریح نشست عصر امروز (دوشنبه 23 مرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز، محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی گزارشی از وضعیت ناوگان هوایی کشور و اقدامات این مجموعه در خصوص سفر اربعین حسینی (ع) ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: طبق گزارش های ارائه شده قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما از مبدا تهران به نجف و بغداد 8 میلیون تومان و از مبدا مشهد به نجف و بغداد به عنوان طولانی ترین مسیر پروازی 9.

5 میلیون تومان تعیین شده است و تمامی ایرلاین ها موظف به رعایت این نرخ هستند.

وی با بیان اینکه رییس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند، اظهار کرد: برای جلوگیری از فعالیت سوداگران و پیدایش بازار سیاه از سازمان تعزیرات و قوه قضاییه در فرودگاه حضور داشته و قاضی ویژه برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با گرانفروشان بلیط اربعین

برخورد قضایی با گرانفروشان بلیط اربعین