مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-29سياسي

«رودبارسرا» نمادی از بی مهری علیه جنگل نشینان


«رودبارسرا» نمادی از بی مهری به بهانه اجرای قانون خروج دام از جنگل است که به نظر می رسد نتیجه آن جز ایجاد هرج و مرج در جنگل، بی خانمان شدن جنگل نشینان، -  به گفته اهالی، دلیل اجرای یک باره و بدون اطلاع قانون خروج دام از جنگل در رودبارسرا، عصبانیت و تصمیم هیجانی مدیرکل وقت منابع طبیعی بود که دلیل آن هم احتمالاً زدن شاخ و برگ های حاشیه ای تیر برق ها و کابل های کشیده شده برق بود .

گفتنی است، پیش از برخورد قهری مدیرکل وقت منابع طبیعی استان گیلان با مردم رودبارسرا نیز، اتفاق مشابهی با مردم امامزاده اسحاق علیه السلام شفت رخ داد که با فشار شدید افکار عمومی، مدیرکل وقت منابع طبیعی تمکین و عقب نشینی کرد و نهایتاً، روستا برق دار شد و آبادی به مردم روی خوش نشان داد.

مرادی، به سطح پایین سواد در روستا که تقریباً بی سواد محسوب می شدند و همچنین به ناگهانی بودن تصمیم منابع طبیعی استان در خصوص خروج از روستا صحبت می کرد و می گفت: آن موقع یادمان هست که اهالی در شوک خروج از روستا بودند.

او می گفت: همان طور که مادر به فرزند خود دل بستگی داشت، اهالی به رودبارسرا عشق و علاقه داشتند و با شنیدن کوچ از روستا، بعضی ها بیمار شدند و همچنان نیز با بیماری مزمن خود دست وپنجه نرم می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رودبارسرا» نمادی از بی مهری علیه جنگل نشینان

«رودبارسرا» نمادی از بی مهری علیه جنگل نشینان