مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-14سياسي

برگزاری سومین دوره «ریحان شهر» در پایتخت/ ایده های زنانه برای حل مشکلات محلات تهران


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری سومین دوره رویداد «ریحان شهر» خبر داد.

- برگزاری سومین دوره ریحان شهر در پایتخت/ ایده های زنانه برای حل مشکلات محلات تهران مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری سومین دوره رویداد ریحان شهر خبر داد.

مریم اردبیلی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام خبر برگزاری سومین دوره ریحان شهر با بیان اینکه رویداد ریحان شهر ازسال 1400 فعال شده تا با ایده زنان در سطح محلات مسائل و مشکلات را حل کند، گفت: این رویداد با نگاه زنانه و خانواده محور در سطح محلات زمینه را برای ظهور و بروز ایده های حل مسائل آن هم از کف محلات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه زنان سطح محلات با ایده های نوآورانه خود به حل مشکلات کمک کرده و می کنند، افزود: در سال اول بیش از 200 ایده به این رویداد ارسال و بررسی شد که تعداد زیادی از این ایده ها در حل مشکلات محلات به کار گرفته شد و حالا در سومین دوره رویداد ریحان شهر میزبان 100 طرح و ایده نوآورانه برای حل مشکلات و بهبود وضعیت محلات هستیم که از سوی بانوان ارائه شده است.

اردبیلی با تأکید بر اینکه بررسی ایده های بانوان در سطح محلات نشان داده است که این مدلهای نوآورانه قابل ارائه در سایر محلات نیز هست، ادامه داد: در ریحان شهر سعی کردیم یک کار را صرفا مردمی انجام دهیم و حتی برخی ها می گفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره «ریحان شهر» در پایتخت/ ایده های زنانه برای حل مشکلات محلات تهران

برگزاری سومین دوره «ریحان شهر» در پایتخت/ ایده های زنانه برای حل مشکلات محلات تهران