مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-26سياسي

نشست کمیته کاهش خطر و بلایا در سازمان ملل برگزار شد


نشست کمیته کاهش خطر بلایای کمیسیون اقتصادی- اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) در بانکوک با حضور نماینده ایران برگزار شد.

- نشست کمیته کاهش خطر بلایای کمیسیون اقتصادی- اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) در بانکوک با حضور نماینده ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از سازمان نقشه برداری کشور هشتمین نشست کمیته کاهش خطر بلایای کمیسیون اقتصادی - اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) از تاریخ دوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در بانکوک در کشور تایلند در حال برگزاری است.

در روز سوم این نشست بین المللی در بانکوک، علی جاویدانه، رییس سازمان نقشه برداری کشور به عنوان تنها نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران، پس از دعوت رسمی رییس اسکاپ سازمان ملل متحد و پیگیری های فراوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بانکوک، به شکل حضوری در این نشست شرکت کرد.

جاویدانه ابتدا در جلسه ی صبح هشتمین نشست کمیته کاهش خطر حضور یافت و در خصوص اقدامات کشور، نقش اطلاعات مکانی در مدیریت بحران، حمایت ایران از اپدیم و لزوم توسعه سیستم های هشدار سریع مدیریت بحران به سخنرانی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیته کاهش خطر و بلایا در سازمان ملل برگزار شد

نشست کمیته کاهش خطر و بلایا در سازمان ملل برگزار شد