مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-15سياسي

سعیدی: چرا آیین نامه واردات خودرو اجرایی نمی شود؟


نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: به ازای هر روز تأخیر در اجرای آیین نامه واردات خودرو، خانواده ای عزادار می شود و مافیای خودرو جولان می دهد.

- نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: به ازای هر روز تأخیر در اجرای آیین نامه واردات خودرو، خانواده ای عزادار می شود و مافیای خودرو جولان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معین الدین سعیدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو از قطع برق در مناطق کشاورزی و گرمسیری و تاثیر آن بر محصولات کشاورزان در کنار مشکلاتی از قبیل تأمین نهاده ها، کود و سوخت انتقاد کرد.

وی در تذکری دیگر خطاب به رییس سازمان شیلات، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت و شستا اظهار کرد: تلاش هایی در زمینه محرومیت زدایی انجام شده اما آیا اقدامات شما با منابع و حجم محرومیت استان نسبتی دارد؟ سعیدی در تذکری خطاب به وزیر صمت، بیان کرد: چرا آیین نامه واردات خودرو اجرایی نمی شود.

به ازای هر روز تأخیر خانواده ای عزادار می شود و مافیای خودرو جولان می دهد.

وی در خصوص کمبود دارو نیز از وزارت بهداشت انتقاد کرد.

این نماینده مجلس در پایان در تذکری خطاب به رییس جمهور نسبت به فیلترینگ فضای مجازی و در عین حال حضور مسوولان در پلتفرم های مختلف انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: چرا آیین نامه واردات خودرو اجرایی نمی شود؟

سعیدی: چرا آیین نامه واردات خودرو اجرایی نمی شود؟