مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-18حوادث

حادثه دیوار مرگ جهرم/ ضربه مغزی راکب موتور سیکلت با سوختگی 70 درصد


راکب موتور سیکلت که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شده است و با سوختگی 70 درصد، در وضعیت وخیم بالینی قرار دارد و اکنون در آی سی یو بستری است.

- راکب موتور سیکلت که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شده است و با سوختگی 70 درصد، در وضعیت وخیم بالینی قرار دارد و اکنون در آی سی یو بستری است.

رییس بیمارستان پیمانیه جهرم فارس گزارشی از آخرین جزییات حادثه آتش سوزی در دیوار مرگ و حین اجرای حرکات نمایشی با موتورسیکلت ارایه داد که براساس آن وضعیت راکب موتور سیکلت با ضربه مغزی و 70 درصد سوختگی وخیم اعلام شد.

  معصومه پورمختار در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی حادثه ای که شامگاه گذشته در حین عملیات نمایشی در دیوار مرگ در پارک کوهسار جهرم رخ داد، موتور نمایشی دچار آتش سوزی شد.

  وی ادامه داد: در پی این حادثه هفت مصدوم توسط اورژانس 115 به بیمارستان پیمانیه انتقال یافتند که 5 مصدوم این حادثه در همان ساعت های اولیه بعد از انجام مراقبت های درمانی بهبود و مرخص شده اند.

  وی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شده است و با سوختگی 70 درصد، در وضعیت وخیم بالینی قرار دارد و اکنون در آی سی یو بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه دیوار مرگ جهرم/ ضربه مغزی راکب موتور سیکلت با سوختگی 70 درصد

حادثه دیوار مرگ جهرم/ ضربه مغزی راکب موتور سیکلت با سوختگی 70 درصد