مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-09اجتماعي

700دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر می شوند


نماینده ی تام الاختیار وزیر کشور در امور مدیریت حمل و نقل مرزی اربعین و رییس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین گفت: 700 دستگاه اتوبوس کار جابه جایی زوار از پارکینگ اربعین به میدان اربعین را انجام می دهند.

- ایسنا/ایلام نماینده ی تام الاختیار وزیر کشور در امور مدیریت حمل و نقل مرزی اربعین و رییس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین گفت: 700 دستگاه اتوبوس کار جابه جایی زوار از پارکینگ اربعین به میدان اربعین را انجام می دهند.

مرتضی ضامنی ، امروز چهارشنبه 18 مردادماه در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام در سالن جلسات شهیدرجایی استانداری ایلام اظهار کرد: امسال در 8 مرز در خدمت زوار هستیم، مهمترین مرز، مرز مهران است که 60 درصد زائران از این مرز تردد می کنند.

ضامنی افزود: امسال نیز توفیق خدمتگزاری هم در ایران و هم در عراق را خواهیم داشت و با توافق صورت گرفته به عنوان ناوگان پشتیبان، تعداد 435 دستگاه اتوبوس درون شهری منتقل خواهند شد و محور خدمات دهی، جابه جایی زوار از پایانه ی زرباطیه تا کوت خواهد بود؛ علاوه بر این، هماهنگی شده است که در صورت نیاز 200 دستگاه ون نیز ملحق و اضافه خواهند شد.

نماینده ی تام الاختیار وزیر کشور در امور مدیریت حمل و نقل مرزی اربعین و رییس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین ادامه داد: به منظور جابه جایی زوار از پارکینگ اربعین(ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر می شوند

700دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر می شوند