مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-13اقتصادي

نرخ تاکسی مسافربری تهران به ایلام نفری 2 میلیون تومان


افزایش نرخ تاکسی های مسافری منتهی به مرزهای عراق در اربعین طبیعی است براین اساس نرخ ماشین خارجی از مبدا تهران به ایلام 2 میلیون تومان است.

- رحمت الله حاجی محمد علی، مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی مهر با اشاره به افزایش طبیعی تاکسی های مسافری به مقصد مرزها عراق در ایام اربعین، گفت: افزایش قیمت تاکسی ها برای مقصدهای مرزی در ایام اربعین مانند افزایش نرخ اتوبوس های طبیعی است زیرا؛ تاکسی ها یک سرخالی برمی گردند و باید خسارت بازگشت یک طرفه به نحوی برای راننده جبران شود.

مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری در ادامه تصریح کرد: نرخ تعیین شده برای تاکسی ها از سوی اتحادیه برای ماشین خارجی از مبدا ترمینال، تهران حدود یک میلیون تومان که با جبران خسارت 2 میلیون تومان حساب می شود و برای ماشین های ایرانی 800 هزار تومان که یک میلیون 600 تومان برآورد شده است.

وی افزود: از مبدا کرمانشاه به سمت مرزهای منتهی به کشور عراق نفری 500 هزار تومان تعیین شده و رانندگان تاکسی ها بیشتر از 9 ساعت امکان رانندگی ندارند و معمولاً مسیرهای بیش از 9 ساعت را به علت محدودیت ها طی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تاکسی مسافربری تهران به ایلام نفری 2 میلیون تومان

نرخ تاکسی مسافربری تهران به ایلام نفری 2 میلیون تومان