مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-14اقتصادي

فعالیت 85 شرکت دانش بنیان در گیلان


رییس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: وجود 85 شرکت دانش بنیان در گیلان نشانگر لزوم همت مضاعف برای ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای دانش بنیان در عرصه صنعت استان است.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: وجود 85 شرکت دانش بنیان در گیلان نشانگر لزوم همت مضاعف برای ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای دانش بنیان در عرصه صنعت استان است.

روهام قلیچی در نخستین مراسم تجلیل از واحدهای شهرصنعتی رشت با رویکرد فناورانه که با تقدیر از 17 شرکت برتر شهرصنعتی رشت همراه بود، گفت: شرکت های برتر شهرصنعتی رشت با معیارهایی همچون تولید و خدمات دانش بنیان، آموزش های دانش بنیان برای کارکنان، همکاری با موسسات تحقیقاتی و پژوهشی، تجهیز و نوسازی و نوآوری در محصول و فرآیندهای تولید، مورد ارزیابی کمیته ای متشکل پارک علم و فناوری، دانشگاه فنی و حرفه ای، شهر صنعتی رشت و مرکز آموزش بازرگانی قرار گرفته و 17 شرکت در این رویداد منتخب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حوزه دانش بنیان گفت: برای توسعه دانش در صنعت باید بدانیم مسائل اصلی کشور حول کدام محور ها است و راه حل مسائل چیست.

قلیچی ادامه داد: امر پژوهش مختص دانشگاه و موسسات پژوهشی است ولی حل مسایل و مشکلات کشور در حوزه تکنولوژی وظیفه شرکت های دانش بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 85 شرکت دانش بنیان در گیلان

فعالیت 85 شرکت دانش بنیان در گیلان