مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-21اقتصادي

وضعیت آب شرب فردیس به زودی بهتر می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: با به سرانجام رسیدن پروژه ها و برنامه های پیش بینی شده در آینده نزدیک، شرایط و وضعیت منابع تامین و توزیع آب در فردیس ساماندهی خواهد شد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: با به سرانجام رسیدن پروژه ها و برنامه های پیش بینی شده در آینده نزدیک، شرایط و وضعیت منابع تامین و توزیع آب در فردیس ساماندهی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه فردیس یکی از شهرستان های با تراکم جمعیتی بالا بوده و امکانات و تاسیسات زیر بنایی در حوزه آبرسانی در این شهرستان به تناسب افزایش جمعیت، توسعه نداشته، برنامه های متعددی برای رسیدن به حد مطلوب پیش بینی شده است.

برهمین اساس از بهمن ماه سال 1401 تا کنون، حفر و تجهیز دو حلقه چاه با مجموع آبدهی 45 لیتر بر ثانیه و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب فرسوده به طول پنج کیلومتر انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به ضعف منابع سفره های زیر زمینی در فردیس و کاهش آبدهی چاه ها و نیز افزایش عمق دسترسی به این منابع که حتی به بالاتر از 300 متر هم رسیده، انتقال آب سطحی از خارج از شهرستان به فردیس در قالب دو طرح بزرگ آغاز شده که طرح انتقال آب از کرج به فردیس به طول پنج کیلومتر با قطر 500 میلیمتر در حال اجراست و بخشی از آن به صورت آزمایشی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب شرب فردیس به زودی بهتر می شود

وضعیت آب شرب فردیس به زودی بهتر می شود