مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:312023-08-21اقتصادي

پیشرفت تا مرحله فونداسیون؛ شرط اعطای تسهیلات به متقاضیان مسکن ملی در اقلید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهروند خبرنگاران خبرگزاری فارس طی ارسال پیام هایی خواستار پیگیری روند اجرایی مسکن ملی و وام مسکن در شهرستان اقلید شدند.

در همین خصوص خبرنگار خبرگزاری فارس این مطالبه را از سوی مدیر راه و شهرسازی اقلید پیگیری کرد.

رییسیان در ابتدای گفتگو به ارائه گزارشی از طرح نهضت ملی مسکن در اقلید پرداخت و عنوان کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در سطح شهرستان بیش از 11700 نفر ثبت نام کرده اند که پس از بررسی و پایش اطلاعات متقاضیان تعداد 10000 نفر سه استعلام سبز و واجد شرایط شناخته شدند و پس از انجام اقدامات لازم و مراجعه متقاضیان تعداد 4884 نفر به عنوان متقاضیان تجمعی تایید نهایی در طرح نهضت ملی مسکن فعال هستند و تعداد 3097 نفر سهم آورده اولیه خود را واریز کرده اند.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان اقلید اظهار داشت: برای این تعداد تاکنون بیش از 160 هکتار زمین تامین و طراحی شده است که ظرفیت ساخت 4358 واحد را دارد که تاکنون پروانه ساختمانی تعداد 3363 واحد صادر گردیده  و 20 هکتار زمین جدید نیز در دست مطالعه و اخذ مجوزات لازم است.

رییسیان ادامه داد: در شهر اقلید 102 هکتار زمین به تعداد 2000 واحد در پنج سایت مختلف شهر سده، دژکرد و حسن آباد تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت تا مرحله فونداسیون؛ شرط اعطای تسهیلات به متقاضیان مسکن ملی در اقلید

پیشرفت تا مرحله فونداسیون؛ شرط اعطای تسهیلات به متقاضیان مسکن ملی در اقلید