مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-02فرهنگي

آزیتا ترکاشوند: لطفا بیشتر حواستان به هنرمندان باشد


با تاکید بر اینکه هنرمندان جزو اقشاری هستند که در این مدت فشارهای روحی و روانی بسیاری را متحمل شدند، - در دفاع از اعتقادات شخصی اش، می گوید: ما مسلمانیم و همه حب حسین (ع) را در دل داریم.

او معتقد است: بحث امام حسین(ع) محدود به 1400 سال پیش نیست که فراموش شود؛ سال هاست که این عشق ادامه داشته و دارد.

آزیتا ترکاشوند که این روزها مشغول بازی در دو سریال تلویزیونی است، در گفت وگویی با ایسنا پیرو دلنوشته هایی که اخیرا در راستای دفاع از عقایدش مبنی از ارادت به امام حسین(ع) در فضای مجازی منتشر کرده بود و واکنش ها به آن، صحبت کرد.

این بازیگر گفت: به هر حال با اتفاقات اخیری که پشت سر گذاشتیم بیشترین فشار روی هنرمندان بوده است؛ اما در رابطه با دلنوشته هایی که اخیرا در سه روز تاسوعا، عاشورا و سوم امام حسین(ع) پُست کردم، باید با جرأت بگویم حدود هفت هزار دایرکت برایم آمد که من همه آنها را خواندم و اکثریت مثبت بود و واکنش بدی دریافت نکردم.

اگر هم مردم چیزی برایم ننوشتند، ایموجی گریه گذاشته بودند و من وقتی با این دایرکت ها مواجه شدم تمام فشارهای روحی روانی که اخیراً داشتم از بین رفت.

اینجا بود که واقعا متوجه شدم که ما مردم ایران به شدت حب به امام حسین(ع) داریم و اعتقادات ما نمی تواند به هیچ عنوان بازیچه دست هیچ چیزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزیتا ترکاشوند: لطفا بیشتر حواستان به هنرمندان باشد

آزیتا ترکاشوند: لطفا بیشتر حواستان به هنرمندان باشد