مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-16اقتصادي

پیش بینی درآمد 804 میلیارد ریالی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران برای 1402


مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه امسال درآمد 804 میلیارد ریال در این مجموعه پیش بینی شده است، گفت: تلاش می شود علاوه بر تحصیل درآمدهای حاصل از مأموریت سازمانی در بحث ارائه خدمات معاینه فنی و تعمیرگاهی خودرو، - مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه امسال درآمد 804 میلیارد ریال در این مجموعه پیش بینی شده است، گفت: تلاش می شود علاوه بر تحصیل درآمدهای حاصل از مأموریت سازمانی در بحث ارائه خدمات معاینه فنی و تعمیرگاهی خودرو، تأمین منابع مالی جدید و ایجاد درآمد زایی نیز به جدیت پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی، شادی مالکی مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و جمعی از مدیران دو مجموعه با هدف هم افزایی در شناسایی راهکارهای مناسب برای افزایش کارایی شرکت برگزار شد.

در این نشست شادی مالکی ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد سه ماهه شرکت ستاد معاینه فنی در سال جاری، افزود: 29 درصد از درآمد مصوب سال 1402 از محل منابع داخلی طی سه ماه اول سال جاری محقق شده و درآمد حاصل از سه دوازدهم بودجه مصوب 17 درصد بیشتر بوده است.

وی در خصوص پوشش زیان انباشته سنوات گذشته شرکت اظهار کرد: شرکت ستاد معاینه فنی با توجه به تبعیت از قانون تجارت بایستی از دو من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی درآمد 804 میلیارد ریالی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران برای 1402

پیش بینی درآمد 804 میلیارد ریالی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران برای 1402