مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:402023-07-23سياسي

دیپلمات قطری یک هفته بعد از وزیر خارجه عمان، امروز در تهران


یک هفته بعد از سفر چند ساعته وزیر خارجه عمان به تهران که برخی آن را به موضوع تبادل زندانیان با آمریکا مرتبط دانستند، وزیر مشاور در امور خارجی قطر که کشورش در این زمینه به ایفای نقش پرداخته با حضور در تهران با مقامات ایرانی از جمله امیرعبداللهیان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، یک هفته بعد از سفر چند ساعته و از قبل اعلام نشده بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان به تهران و رایزنی اش با حسین امیرعبداللهیان، امروز یکشنبه اول مرداد ماه محمد عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر در تهران حضور دارد.

او در نخستین دیدارش پیش از ظهر امروز با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیام کتبی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر را تسلیم وی کرد.

 در این دیدار طرفین بر افزایش سطح همکاری های دو کشور در همه حوزه ها به ویژه حوزه های تجاری و بازرگانی و انجام فعالیت های مشترک در زمینه اجرای پروژه های زیرساختی، در چارچوب برنامه و زمانبندی مشخص و رفع موانع موجود تأکید کردند.

  الخلیفی همچنین با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت وگو کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک گفت: به آتش کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات قطری یک هفته بعد از وزیر خارجه عمان، امروز در تهران

دیپلمات قطری یک هفته بعد از وزیر خارجه عمان، امروز در تهران