مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:552023-07-29حوادث

سارقان احشام در کنگان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: مأموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری باند چهار نفری سارقان احشام تحت تعقیب استان اصفهان در شهر کنگان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر حضور و مخفی شدن چهار متهم تحت تعقیب در یکی از محلات شهر کنگان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه چهار متهم را دستگیر و 2 خودرو را توقیف کنند.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: با استعلام از سامانه های در اختیار هر چهار متهم دستگیر شده تحت تعقیب پلیس آگاهی استان اصفهان به جرم سرقت احشام بوده که پس از انجام تشریفات قضایی در اختیار آن پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پایان تصریح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت و در این زمینه مردم با دقت و هوشیاری هرگونه مورد مشکوک را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان احشام در کنگان دستگیر شدند

سارقان احشام در کنگان دستگیر شدند