مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-30بين الملل

قانونگذار ارشد صهیونیست: روابط با عربستان سعودی قریب الوقوع به نظر نمی رسد


رییس کمیته امور خارجی و دفاع کنست و عضو ارشد حزب لیکود رژیم صهیونیستی در خصوص احتمال عادی سازی روابط ریاض-تل آویو گفت: فکر می کنم خیلی زود است درباره توافقی در دست انجام حرف بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک قانونگذار ارشد صهیونیست یکشنبه (30 ژوییه، هشتم مرداد) ضمن اشاره به آنچه نقاط اختلاف نظر در مذاکرات جاری بین ریاض و میانجیگران آمریکایی خواند، گفت برقراری روابط با عربستان سعودی قریب الوقوع به نظر نمی رسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، جو بایدن رییس جمهور آمریکا که مشاور امنیت ملی خود را برای گفت وگو درباره توافق عادی سازی ریاض با تل آویو به عربستان سعودی فرستاده و آن را اولویت سیاسی خوانده، جمعه گفت شاید عادی سازی روابط در حال انجام باشد .

یولی ادلشتاین رییس کمیته امور خارجی و دفاع کنست و عضو ارشد حزب لیکود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رادیو ارتش اسراییل گفت: فکر می کنم خیلی زود است درباره توافقی در دست انجام حرف بزنیم.

  به نوشته رویترز، او این احتمال که بن بست بین کابینه راست افراطی نتانیاهو و اهداف فلسطینیان برای داشتن کشور مستقل مانع اصلی است را نادیده گرفت و مدعی شد بندهایی وجود دارد که بسیار مهم تر و مسئله سازتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار ارشد صهیونیست: روابط با عربستان سعودی قریب الوقوع به نظر نمی رسد

قانونگذار ارشد صهیونیست: روابط با عربستان سعودی قریب الوقوع به نظر نمی رسد