مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-08اقتصادي

اعتبار شرعی حجاب را به اعتبار قانونی تبدیل کرده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حسین زاده کارشناس سیاست های اجتماعی در برنامه تهران بیست با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه عفاف و حجاب برای حمایت از صنعت پوشاک و مد و لباس گفت: - کارشناس سیاست های اجتماعی گفت: ما در کشور در زمینه حجاب، اعتبار شرعی را به اعتبار قانونی تبدیل کرده ایم، و باید فرهنگ سازی کنیم که اینکه با باید و نباید با مردم حرف بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حسین زاده کارشناس سیاست های اجتماعی در برنامه تهران بیست با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه عفاف و حجاب برای حمایت از صنعت پوشاک و مد و لباس گفت: ما با حجاب از ابتدا به عنوان یک آزمون سیاست گذاری برخورد کرده ایم.

دخالت سیاست گذار در حوزه عمومی باید با هدف خیر باشد، ولی متاسفانه این برخورد با باید و نباید صرف همراه بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: حجاب همواره یک بعد ملی، هنر، صنعت، تکنیکی و زیبایی شناختی داشته است، ولی برخورد سیاست گذار با حجاب این مولفه ها را نداشته و مواجه با بی حجابی همواره مواجه با یک نوع ناهنجاری بوده مثل نحوه مواجه با اینترنت.

حسین زاده گفت: ما باید با حجاب مواجه ای کنیم که سیستم عرضه و تقاضا و فضای رقابتی اقتصاد تولیدات حجاب را فرصت بداند، مصرف کننده خواهان این محصولات باشد و همچنین مصرف کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار شرعی حجاب را به اعتبار قانونی تبدیل کرده ایم

اعتبار شرعی حجاب را به اعتبار قانونی تبدیل کرده ایم