مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-16اجتماعي

برپایی بالغ بر 9 هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در یزد


مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان این که آموزش و پرورش استان یزد 3400 نفر کسری نیروی انسانی دارد، گفت: در سال تحصیل امسال 9 هزار و 50 کلاس درس مقاطع تحصیلی مختلف در استان یزد تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام دستاوردهای استان یزد در سی وهفتمین اجلاس سراسری روئسای آموزش و پرورش، اظهار کرد: سند تحول، ارتقاء جایگاه معلم، تقویت مدارس دولتی، ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت آسیب های اجتماعی، برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس، مأموریت های جدید مدارس، تقویت نظارت بر مدارس غیردولتی و عدالت آموزشی از جمله محورهای کارگروه های تخصصی اجلاس سراسری روئسای آموزش و پرورس است.

وی افزود: هدف عمده برگزاری این اجلاس ایجاد وحدت رویه، انسجام بیشتر، ساماندهی نیروی انسانی و آمادگی تمام شهرستان ها و نواحی کشور برای شروع سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه با بیان این که ایجاد هنرستان های جوار کارخانه ای از جمله برنامه های انجام شده و در دستور کار نظام آموزشی استان برای سال تحصیلی جدید است، گفت: سعی خواهیم کرد از ظرفیت موجود برای مدیریت کارآمد و مناسب استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بالغ بر 9 هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در یزد

برپایی بالغ بر 9 هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در یزد