مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:202023-07-26اقتصادي

راه اندازی قرارگاه جهادی رونق تولید و اشتغال در گیلان


استاندار گیلان از تشکیل قرارگاه جهادی رونق تولید و اشتغال در استان خبر داد و گفت: مشکلات و چالش های مسیر تولید و اشتغال گیلان زیر ذره بین این قرارگاه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان اظهار کرد: بررسی راهکارهای برون رفت از چالش های موجود در عرصه تولید و اشتغال مورد تاکید است.

وی از تشکیل قرارگاه جهادی رونق تولید و اشتغال در گیلان خبر داد و افزود: مشکلات و چالش های مسیر تولید و اشتغال گیلان زیر ذره بین این قرارگاه قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و تعطیل استان گیلان باید احصاء و به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارائه شود، اضافه کرد: اجازه ندهیم تولید و تولیدکننده به بن بست برسد باید یاری رسان بخش اشتغال باشیم.

عباسی با اشاره به شعار سال با عنوان افزایش تولید، مهار تورم، بیان کرد: امروز تولیدکنندگان نیاز به تشویق و حمایت دارند و می طلبد در این بخش دلسوزانه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه گیلان ظرفیت های زیادی در عرصه تولید دارد و عرصه ها شناسایی و کاربری آنها نیز مشخص شده است، افزود: واکاوی و دسته بندی طرفیت ها، چالش ها و فرصت های بخش تولید بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه جهادی رونق تولید و اشتغال در گیلان

راه اندازی قرارگاه جهادی رونق تولید و اشتغال در گیلان