مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-04سياسي

اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در جغتای


مسئول بسیج سازندگی جغتای، ارائه خدمت بی منت را اساس کار جهادگران بسیجی برشمرد و گفت: هم اکنون رزمایش «جهادگران فاطمی 3» با 20 گروه جهادی در 12 عرصه مختلف در سطح این شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.

- محمد امینی کیا در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهارکرد: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی 3 همزمان با دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب با جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی از 10 مرداد آغاز و به مدت 9 روز در حال برگزاری است.

مسئول بسیج سازندگی جغتای ادامه داد: در این رزمایش جهادگران در گروه های تخصصی به ولی نعمتان انقلاب در حاشیه شهرها، مناطق کم برخوردار و روستاهای محروم خدمات درمانی، اقتصادی، معیشتی، علمی، آموزشی، فرهنگی، عقیدتی و عمرانی ارائه خدمات می کنند.

وی با بیان اینکه جهادگران تاکنون خدمات متعدد در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری ارائه کرده اند، گفت: ارائه خدمت بی منت، اساس کار جهادگران بسیجی و گروه های داوطلب است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت متخصصان نیز از اولویت های این حرکت جهادی است، افزود: در این رزمایش گروه های جهادی تخصصی اقشار مختلف با ایجاد قرارگاه جهادی به منظور پشتیبانی از سایر گروه های جهادی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در جغتای

اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در جغتای