مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-11اقتصادي

هادربادی: 40 درصد گندم کشور توسط شبکه های تعاونی خریداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: - سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از خرید 40 درصد گندم تضمینی توسط شبکه تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: شبکه تحت پوشش این سازمان تا تاریخ 15 مرداد ماه سال جاری در قالب خرید مباشرتی بالغ بر 3 میلیون و 603 هزار و 970 تن گندم از کشاورزان عزیز در 32 استان کشور را خریداری کرده است.

وی افزود: کل خرید تضمینی گندم توسط شبکه تحت پوشش این سازمان در سال گذشته 2 میلیون و 354 هزار و 227 تن بود که میزان خرید امسال در مقایسه با سال قبل حدود 40 درصد افزایش را نشان می دهد.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: تا پایان فصل برداشت گندم در سراسر کشور، این سازمان و شبکه تحت پوشش با آمادگی کامل خرید تضمینی گندم را ادامه خواهد داد.

هادربادی گفت: تاکنون شبکه تحت پوشش سازمان در استان خوزستان با خرید یک میلیون و 46 هزار تن بالاترین میزان خرید گندم توسط شبکه تعاونی های روستایی در کشور را داشته و پس از آن به ترتیب استان های فارس با بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادربادی: 40 درصد گندم کشور توسط شبکه های تعاونی خریداری شد

هادربادی: 40 درصد گندم کشور توسط شبکه های تعاونی خریداری شد