مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-07اقتصادي

آقای مسوول نگران ! گرانی نان کار شماست یا دگران ؟


دولتمردان باید نسبت به اجرای هرگونه اقدام بدون اطلاع رسانی بپرهیزند تا شاهد نگرانی بیش ازپیش برخی مسئولان ارشد نسبت به گرانی ها و شنیدنِ روایت شب بیداری شان در اثر تشدید نگرانی ها نباشیم.

- عصرایران ؛ علی رفسنجانی - حدود 10 روز قبل گزارش هایی مبنی بر افزایش ناگهانی قیمت نان در مشهد مطرح و بلافاصله از سوی اتحادیه نانوایان این شهر تأیید شد.

احمدرضا کشتگر، رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد گران شدن یکباره و بدون اطلاع رسانی نان را براساس مجوز استانداری خراسان رضوی و تأییدیه وزارتخانه های کشور و اقتصاد عنوان کرد و نرخ نامه جدید را با حدود 40 درصد افزایش در اختیار رسانه ها قرار داد.

با وجود تایید اتحادیه نانوایان بر صدور مجوز افزایش قیمت نان از سوی استانداری امّا به نظر می رسید شخص استاندار نه پیش از اعلام نرخ و نه پس از آن علاقه ای به تبیین و توضیح در این زمینه نداشت و ترجیح دارد فرمانداری مشهد بارِ پاسخگویی را به دوش بکشد.

بر این اساس محسن داوری، فرماندار مشهد نیز در جایگاه معاون استاندار به طرح این مسئله اکتفا کرد که گران شدنِ نان طبقِ دستورالعمل وزارت کشور با هدف متناسب سازی نرخ نان صورت گرفته و این افزایش قیمت هم در رقم پرداختی مردم تغییر محسوسی ایجاد نمی کند! در حالی که شهروندان مشهدی از ضعف اطلاع رسانی و حلقه مفقوده توضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای مسوول نگران ! گرانی نان کار شماست یا دگران ؟

آقای مسوول نگران ! گرانی نان کار شماست یا دگران ؟