مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-16سياسي

اربعین نماد همه ارزش های بزرگ تاریخ بشر است


در اربعین همگان احساس وحدت و برداشت مرزها بین خود می کنند این مسایل یکی از مهمترین سوژه های مباحث علم الاجتماع است و حوزه علمیه باید با همین نگاه و همین زاویه به بررسی همین پدیده اجتماعی بپردازد.

- ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در اربعین همگان احساس وحدت و برداشت مرزها بین خود می کنند این مسایل یکی از مهمترین سوژه های مباحث علم الاجتماع است و حوزه علمیه باید با همین نگاه و همین زاویه به بررسی همین پدیده اجتماعی بپردازد.

آیت الله اراکی در دوره جامع آموزشی ویژه مبلغین اربعین 1402 که شامگاه 24 مردادماه در سالن همایش های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد به تبیین اهمیت و عظمت اربعین حسینی پرداخت و گفت: این که میلیون ها انسان از همه نقاط دنیا با رنگ ها و زبان ها و فرهنگ های متعدد، حتی دین و مذاهب متعدد در اربعین حسینی این شور و نوا را پیدا می کنند و دور نام حسین(ع) جمع می شوند، آن هم با این روح و حماسه و شور و یک دلی و یک جهتی، به سمت واحد حرکت می کنند یک پدیده خاص و الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: یک شخصیت بزرگ اهل سنت از دانشگاهیان، در یکی از برنامه های فرهنگی در لندن بیان می کرد که از یکی از کشورهای شمال آفریقا به مذهب شیعه گرویدم، ایشان در شرح حال شیعه شدن اش می گفت که پدرم از کودکی نکته ای به ما آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نماد همه ارزش های بزرگ تاریخ بشر است

اربعین نماد همه ارزش های بزرگ تاریخ بشر است