مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-14سياسي

سردار شریف: تلاش رسانه های دشمن ایجاد شرایط بحرانی برای آینده کشور است


تمام تلاش رسانه های بیگانه این است تا نسل جوان ما را از انقلاب پشیمان کند، شرایط را بحرانی و آینده را تیره و تار جلوه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار رمضان شریف ظهر امروز در همایش روز خبرنگار و تجلیل از فعالین رسانه بسیج و سپاه کربلا که در محل سپاه استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای مردم ما یک دستاورد افتخارآفرین و منحصربفرد بود.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی در دنیا زیباتر از استقلال نیست و هیچ چیزی بدتر از زیر سلطه بودن و تحقیر شدن نیست، افزود: ملت ایران به رهبری امام و مجاهدت فرزندان خود توانست استقلال بدست آورد و 40 سال این استقلال و آزادی را پاس دارد و پایه های این نظام و کشور را قدرتمند کند.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رسانه های دشمن تلاش می کند افتخارات نظام را زیر سؤال ببرد و کوچکترین اتفاق را با هجمه ای رسانه ای سازماندهی می کند، بیان کرد: با دو راهبرد مواجه هستیم، راهبرد دشمن برای نادیده گرفتن، بحرانی نشان دادن و ایجاد یاس و نا امیدی و راهبرد بیان افتخارات و دستاوردها و استحکام پایه های نظام و افق امید آفرینی.

سردار شریف ادامه داد: هوشمندی خبرنگاران ما این است که ضمن اینکه رسالت کار خود را انجام می دهند و مطالبات را منتقل می کنند در دایره عملیات روانی و رسانه ای دشمن واقع نشوند این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: تلاش رسانه های دشمن ایجاد شرایط بحرانی برای آینده کشور است

سردار شریف: تلاش رسانه های دشمن ایجاد شرایط بحرانی برای آینده کشور است