مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-09سياسي

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه رسانه ها است


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه رسانه ها دانست و افزود: اگر مردم به رسانه اعتماد کنند، اخبار آن را با گوش جان می پذیرند.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه رسانه ها دانست و افزود: اگر مردم به رسانه اعتماد کنند، اخبار آن را با گوش جان می پذیرند.

غلامرضا منتظری بعدازظهر چهارشنبه 18 مرداد ماه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنای گلستان و در گفت وگو با رییس، معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که به روز خبرنگار موسوم شده، با اشاره به اینکه خبرنگاران شاهد صجنه های تلخ و شیرین جامعه نظیر سیل و زلزله و موفقیت ها هستند، اظهار کرد: خبرنگاران راویان صادق هستند، شماری از این راویان شاهد صادق به تعبیر سردار سلیمانی که فرمود، تا شهید نباشی شهید نمی شوی ابتدا شهید شده و سپس به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران امین، رازدار و پژواک شفاف صدای مردم هستند، افزود: خبرنگاران همانند آیینه ای هستند که اگر بر روی آن غبار ننشیند، می توان دغدغه ها و مشکلات مردم را در آن آیینه به تماشا نشست و برای رسیدن به این جایگاه خبرنگار باید آیینه وجودش را با غبار تعصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه رسانه ها است

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه رسانه ها است