مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-12اقتصادي

تحویل 50 درصدی برق استان زنجان به بخش مولد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بیش از 50 درصد مصرف انرژی برق توزیعی در زنجان مربوط به بخش مولد بوده و سهم کشاورزی حدود 20 درصد است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بیش از 50 درصد مصرف انرژی برق توزیعی در زنجان مربوط به بخش مولد بوده و سهم کشاورزی حدود 20 درصد است.

پیام جوادی در دیدار از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، بر لزوم مدیریت مصرف انرژی برق به خصوص در ایام اوج مصرف تاکید کرد و افزود: به همین منظور برای همه بخش ها برنامه های تشویقی یا کنترلی در نظر گرفته شده است و خوشبختانه شاهد نتایج خوب آن در استان هستیم.

وی یادآور شد: مقرر شد در بخش کشاورزی مدیریت مصرف تلفیقی شود که هم بازدارنده و هم تشویقی است به این گونه که چاه های کشاورزی اگر در شبانه روز در زمان اوج مصرف، پنج ساعت برق مصرف نکنند بقیه 19 ساعت را برق مجانی خواهند داشت.

جوادی با بیان اینکه وزارت نیرو و دولت مدیریت مصرف را از خودشان آغاز کرده اند، افزود: سختگیرانه ترین این موارد برای ادارات دولتی پیش بینی شد به این معنی که همه ادارات موظف شدند در ساعات اداری 30 درصد و بعد از ساعات اداری هم 60 درصد مصرف خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند که در استان زنجان همکاری خوبی در این خصوص صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 50 درصدی برق استان زنجان به بخش مولد

تحویل 50 درصدی برق استان زنجان به بخش مولد