مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:562023-07-23سياسي

دشمن شناسی شهدا ورق اغتشاشات را به نفع انقلاب برگرداند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در یادواره 6 شهید جهادگر آسمانی خراسان جنوبی در نهبندان، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهارداشت: شهدا ادامه و استقرار مکتب علوی و نهضت عاشورایی در انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند.

وی با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا ادامه داد: در این دعا می خوانیم سه دسته مقابل جبهه حق ایستادند یکی آن هایی که از بیخ و بن ضد ولایت و جبهه حق بودند دوم کسانی که از آل محمد (ص) کینه به دل داشتند و سوم آنهایی بودند که به محاربه مستقیم پرداخته و لشکر حق را به تیر بستند.

زهرایی با بیان اینکه اگر اکنون شقاوت افرادی چون حرمله و شمر را درک می کنیم به واسطه گروه هایی چون داعش است که مردانگی و عزت را به قربانگاه بردند، افزود: حکومت اسلامی حق ولی است و یکی از افتخارات ایران اسلامی این است که حکومت را به ولی مسلمین بازگرداند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: هرچند شاهد تنگناهای اقتصادی در کشور هستیم اما باز هم می بینیم که هر سال مراسم عاشورا و محرم و صفر پرشورتر و زنده تر از قبل برگزار می شود.

وی در ارتباط با پیاده روی اربعین و نقش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: انقلاب اسلامی همه آزادی خواهان را در پیاده روی اربعین حسینی با خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی شهدا ورق اغتشاشات را به نفع انقلاب برگرداند

دشمن شناسی شهدا ورق اغتشاشات را به نفع انقلاب برگرداند