مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-05اقتصادي

اعطاء تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی به صاحبان تاکسی فرسوده در بندرعباس


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: به صاحبان تاکسی های فرسوده در بندرعباس تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی پرداخت می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: به صاحبان تاکسی های فرسوده در بندرعباس تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی پرداخت می شود.

حمید رضا حیدری پور صبح امروز (14 مردادماه) در تشریح این خبر افزود: این تسهیلات برای تعمیرات اولیه خودروهای تاکسی در نظر گرفته شده است و تا کنون 75 متقاضی واجد شرایط شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از نیمه دوم امسال نیز تسهیلات بیش از 200 میلیون تومان برای تعویض خودروهای تاکسی درون شهری در بندرعباس پرداخت می شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس بیان کرد: بیش از 2400 پلاک تاکسی در بندرعباس صادر شده که از این شمار 1358 تاکسی موجود است و تنها بیش از ششصد تاکسی فعال است.

حیدری پور با اشاره به اینکه قرار است به زودی 15 دستگاه خودرو ون به ناوگان تاکسی رانی بندرعباس اضافه شود، تصریح کرد: این تاکسی های ون برای مناطقی از شهر که خدمات رسانی با اتوبوس ممکن نیست، استفاده می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطاء تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی به صاحبان تاکسی فرسوده در بندرعباس

اعطاء تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی به صاحبان تاکسی فرسوده در بندرعباس