مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-03بين الملل

وزیر خارجه پاکستان: شاهد همگرایی بسیار خوبی بین ایران و پاکستان هستیم


وزیر خارجه پاکستان در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان با بیان اینکه شاهد همگرایی بسیار خوبی بین ایران و پاکستان هستیم، گفت: به اعتقاد ما صلح و ثبات در منطقه به نفع کل منطقه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان ظهر امروز (پنجشنبه) 12 مرداد ماه پس از دیدار و گفت وگو با حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک به تشریح رایزنی های انجام شده پرداخت.

وی ضمن خیرمقدم به همتای ایرانی برای حضور در اسلام آباد اظهار داشت: یکی از نمونه های بسیار کوچک پیشرفت در روابط دوجانبه را می توان در افتتاح بازارچه مرزی پیشین -مند شاهد بود که توسط نخست وزیر پاکستان و رییس جمهور ایران در 18 می افتتاح شد و همچنین افتتاح پروژه برق به پاکستان.

بلاول بوتو زرداری ادامه داد: این پروژه ها نشانگر تعهد جمعی دو کشور ایران و پاکستان است برای یافتن راه حل هایی به نفع مردمان دو کشور و این دو پروژه گام اولیه ای برای تقویت روابط و همکاری های چندجانبه بین دو کشور است.

امروز خوشحالیم مدارس، بیمارستان ها و مکان های مهمی در کویته پاکستان به خاطر برقی که ایران داده می توانند فعالیت داشته باشند.

وزیر خارجه پاکستان گفت: ظرف روزهای گذشته به ویژه امروز پیشنهادات زیادی را در خصوص این داشتیم که روابط خود را در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه پاکستان: شاهد همگرایی بسیار خوبی بین ایران و پاکستان هستیم

وزیر خارجه پاکستان: شاهد همگرایی بسیار خوبی بین ایران و پاکستان هستیم