مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-19اقتصادي

برنامه ریزی برای ساخت چهارمین شهر جدید استان اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان برای حدود 100 هزار واحد تأمین زمین شده و 30 تا 40 هزار واحد هم درچهارمین شهر جدید اصفهان در دستور کار است.

- علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار داشت: در ایـن طرح بـرای سـاخت 4 میلیون مسکن در کشور برنامه ریزی شده کـه سـهم استان اصفهان حدود 183 هزار مسکن شهری اسـت.

  وی افزود: تعداد ثبت نامی های استان اصفهان برای طرح نهضت ملی مسکن بیش از 440 هزار نفر بـوده که از این تعداد افزون بر 148 هزار نفر حائز شـرایط هستند و بالغ بر 121 هزار نفر تأیید نهایی شدند و تاکنون حدود 43 هزار نفر افتتـاح حساب داشـته اند.

  قاری قرآن بیان کرد: حدود 65 هزار نفر از متقاضیان در شهرهای جدید یعنی بهارستان، فولادشهر و مجلسی و 83 هزار نفر در شهرهای بالا و زیر 100 هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند.

   مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مهم ترین وظیفـه ما تأمین زمین برای ساخت مسکن است، گفت: از 148 هزار نفر متقاضیان حائز شرایطی که موظـف بـه تأمین زمین برای آن ها هستیم، برای حدود 100 هزار واحد تأمین زمین شده و برای بین 30 تـا 40 هزار واحد هم ساخت چهارمین شـهر جدید در اصفهان در دستور کار اسـت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ساخت چهارمین شهر جدید استان اصفهان

برنامه ریزی برای ساخت چهارمین شهر جدید استان اصفهان