مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-22بين الملل

بازدید میقاتی و نبیه بری از دکل حفاری نفت و گاز در آب های لبنان


پس از ورود کشتی حامل دکل حفاری نفت و گاز به منطقه «بلوک 9» در آب های لبنان، رییس پارلمان و نخست وزیر موقت این کشور از این دکل بازدید کردند.

- پس از ورود کشتی حامل دکل حفاری نفت و گاز به منطقه بلوک 9 در آب های لبنان، رییس پارلمان و نخست وزیر موقت این کشور از این دکل بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت لبنان در جریان این بازدید اظهار کرد: امیدواریم این مناسبت مهم که لبنان شاهد آن است، طی روزهای آینده نشانه های خوبی را به همراه داشته باشد و به لبنان کمک کند تا با بحران های زیادی که از آن رنج می برد، مقابله کند.

وی تاکید کرد: آنچه تاکنون به دست آمده، دستاوردی برای میهن و لبنانی هایی است که بر مصیبت های خود صبور هستند و امیدواریم همه در مرحله بعدی برای پیشرفت کشورمان همکاری کنند و جلوی وخامت اوضاعی را بگیرند که در حال حاضر شاهد آن در تمامی سطوح هستیم.

نبیه بری، رییس پارلمان لبنان نیز در فرودگاه بیروت در این باره گفت: در این تاریکی، روز شادی فرا می رسد که من سال ها برای آن تلاش کردم.

وی افزود: امیدواریم که طی چند ماه آتی درهای رحمت الهی بر روی ملت لبنان گشوده شود و این اتفاق سرآغازی برای غلبه بر بحران اقتصادی کشور باشد و همچنین منجر به توافق لبنانی ها در پرونده انتخاب رییس جمهوری جدید کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میقاتی و نبیه بری از دکل حفاری نفت و گاز در آب های لبنان

بازدید میقاتی و نبیه بری از دکل حفاری نفت و گاز در آب های لبنان