مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-14سياسي

در حوزه پوشاک و حجاب به یک رویکرد نوآورانه نیازمندیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم افزایی نهاد های اجرایی کشور در حوزه مد و پوشاک اسلامی ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان صبح امروز، - نشست هم افزایی نهاد های اجرایی کشور در حوزه مد و پوشاک اسلامی ایرانی با هدف گفتمان سازی میان نهاد ها و مجموعه های فعال و شناسایی چالش ها، صبح امروز به میزبانی ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم افزایی نهاد های اجرایی کشور در حوزه مد و پوشاک اسلامی ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان صبح امروز، 23 مرداد ماه در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد.

این نشست در راستای برپایی هر چه بهتر رویداد تخصصی نوآوری و فناوری های عصر جدید پوشش ایرانی - اسلامی تشکیل شد که قرار است مهرماه سال جاری به همت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی و با همکاری سایر بازیگران این زیست بوم برگزار شود.

هدایت این رویداد، گفتمان سازی میان نهاد ها و مجموعه های فعال، توسعه زنجیره ارزش، شناسایی چالش ها و هم افزایی توانمندی های فعالان زیست بوم نوآوری و خلاق حوزه مد و پوشاک با رویکرد اقتصاد خلاق و دانش بنیان می باشد.

در این نشست که به میزبانی مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم برگزار شد، دبیر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه پوشاک و حجاب به یک رویکرد نوآورانه نیازمندیم

در حوزه پوشاک و حجاب به یک رویکرد نوآورانه نیازمندیم