مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:002023-07-23اقتصادي

لزوم هم پوشانی دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم رشت


سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه برای پیشبرد کارها نیازمند به همکاری همه دستگاه ها هستیم، گفت: دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم با یکدیگر هم پوشانی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری عصر یکشنبه در نشست مشترک ساماندهی فاضلاب شهر رشت و قرارگاه محرومیت زدایی آب ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به آغاز به کار پروژه بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر رشت از منطقه فخب با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار، اظهار کرد: این طرح با 57 کیلومتر لوله گذاری، مجموعه نصب انشعابات فاضلاب بهداشتی یک هزار و 570 فقره و با جمعیت بهره مندی 49 هزار نفر با میزان اعتبار یک هزار و 599 میلیارد تومان در مدت زمان 36 ماه در مناطق مختلف شهر رشت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی این پروژه در یک ماه گذشته آغاز شده وتجهیز کارگاه نیز انجام شده است، افزود: برای اتمام این پروژه باید هم پوشانی بین شهرداری و دستگاه های مرتبط صورت گیرد.

عاشوری با قدردانی از زحمات پلیس راهور در این شهرستان گفت: در اجرای این پروژه راهور نیز مشکلی ندارد و در همه ایام پلیس راهور ترافیک و مراسمات پر تلاش عمل کرده اند که باید در این بخش نیز هم افزایی صورت گیرد لذا برای پیشبرد برنامه های شهرستان رشت نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم پوشانی دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم رشت

لزوم هم پوشانی دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم رشت